مرد اس عورت کے لیے تڑپتا ہے ۔ اپنا گھر بار ماں باپ بھی چھوڑ دیتا ہے جو عورت اسے؟؟

عورت مرد کی دولت اور غربت سے بالکل بھی متاثر نہیں ہوتی ، وہ صرف اس سے متاثر ہوتی ہے کہ مرد اسے کتنا احترام دیتا ہے۔ کچھ خواتین صرف عزت چاہتے ہیں نہ کہ پیسہ۔ دلیل کے ساتھ ذلیل کریں۔ زندگی کی سب سے بڑی سرمایہ کاری جو ہم انسان پر کرتے ہیں وہ یہ ہے کہ محبت کے نام پر اپنی جوانی کے قیمتی سالوں کو دینا۔ اور بدلے میں غم کی کوئی انتہا نہیں ہے ، زندگی بھر تکلیف اور ہر لمحے کا انتظار کرنا۔جب مرد کسی عورت سے پیار کرتا ہے اور اسے تلاش نہیں کرسکتا اور وہ کسی اور سے شادی کرلیتا ہے ، مجھ پر یقین کرو ، وہ ہر رات سیکڑوں بار یہ سوچ کر مر جاتا ہے کہ اس کی محبت کسی اور کی پہنچ میں ہے۔

اور کسی کا فائدہ اس پر ہے۔ اس کا کوئی حق نہیں ہے۔ماہرین نفسیات کہتے ہیں کہ جب ہمیں کسی درخت کو کاٹنا ہے تو ہم اسے کاٹ نہیں دیتے بلکہ اسے نظرانداز کرتے ہیں۔ ہم اس کے سامنے دوسرے درختوں کو پانی دیتے ہیں۔ اور وہ درخت خود ہی مر جاتا ہےپھر اسے ناگوار محسوس ہوتا ہے اور اسے دیکھتے ہی غائب ہوجاتا ہے۔ مردوں اور عورتوں کے ساتھ وہی سلوک کرتے ہیں جس پر ہم توجہ دیتے ہیں ، ان پر غور کریں ، انہیں وقت دیں اور ان کی پرورش کریں اور جب آپ ان سے چھٹکارا حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ ان کو نظرانداز کریں۔اسی طرح ، وہ رشتے آہستہ آہستہ موت کے دہانے پر پہنچ جاتے ہیں جہاں مردہ یا زندہ بھائی ہوتے ہیں۔ اس آدمی کے اوقات ایک کتے کے برابر ہیں جسے عورت اپنی دیکھنے کا انداز بدل سکتی ہے۔

وفا کا تعلق کسی مرد یا عورت سے نہیں ہے۔ فطرت تربیت اور نیت سے ہے۔ صبح کی نیند کسی کے ارادوں کو کمزور کردیتی ہے۔ منزل مقصود پر پہنچنے والے کبھی زیادہ دیر تک نہیں سوتے ہیں۔بعض اوقات ہم لوگوں کے ہاتھوں کا مذاق اڑاتے ہیں جن کو ہم کمزور لمحوں میں اپنی ذات کی سچائیاں دیتے ہیں۔ منافقت سانسوں کی طرح ہی ہے۔ آپ خود نہیں جانتے ، صرف دوسروں کو ہی برا لگتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ مسکراتے ہیں ، فاتح اپنی فتح کی خوشی کھو دیتا ہے۔کسی کا دل نہ دکھاؤ۔ اگر وہ صبر کرے گا تو وہ مشکل میں پڑ جائے گا۔ بوڑھے لوگ بیماری سے نہیں بلکہ تنہائی اور تنہائی سے مرتے ہیں۔

کسی کی خوشی میں شریک نہ ہو بلکہ اس کی خوشی اور سب کے غم کا سبب بن جاو۔اس کا حصہ نہ بنیں۔جب آپ کا قتل ہو رہا ہے تو زندگی گزارنا سیکھیں۔ پیسہ ، اوقات کو نہیں ، حیثیت کو تبدیل کرسکتا ہے۔ اگر آپ سے محبت کرنے والوں کے ساتھ محبت نہیں پائی جاتی ہے ، تو پھر اس سے پیار کرو جو آپ سے محبت کرتا ہے۔زندگی کے تین اصول بنائیں ، جو چاہیں اس کے لئے معذرت خواہ ہوں ، اپنی مرضی سے ہرگز دستبردار نہ ہوں ، جو آپ پر بھروسہ کرتا ہے اس سے کبھی بھی کچھ نہ چھپائیں۔ ۔

Comments are closed.