گرمی میں تربوز کھائیں، بلڈ پریشر گھٹائیں ۔۔۔ آپ بھی کھائیں صحت بڑھائیں!

بلڈ پریشر اب ایک عام سی بیماری ہوگئ ہے بچے سے لے کر بڑے ، خواتین ہوں یا مرد حضرات ، جہاں طبیعت کے حوالے سے آپ سوال کرلیں آپ کو یہ ضررو سننے میں آتا ہے کہ بلڈ پریشر ہے۔ ایک سروے کے مطابق تقریبا 52 فیصد پاکستانی آبادی ہائی بلڈ پریشر کا شکار جبکہ فیصد 42 لو بلڈ پریشر کے مرض میں مبتلا ہیں۔
ایسے میں ہر کوئی اس کو کنٹرول کرنے کے لئے دوائیاں بھی استعمال کرتا ہے اور کچھ لوگ نسخے بھی آزما تے رہتے ہیں۔ لیکن اگر ہم غور کریں تو قدرتی طور پر سبزیوں اور پھلوں میں ہی ہماری بیماریوں کا علاج ہوتا ہے اور ہمیں ان کے استعمال کا صحیح طریقہ نہیں معلوم ہوتا۔
بلکل اسی طرح آج ہم آپ کو بلڈ پریشر کنٹرول کرنے کے لئے ایک ایسا طریقہ بتانے جا رہے ہیں جس کو جان کر آپ بہت آسانی سے اپنا بلڈ پریشر کنٹرول کر سکتے ہیں۔

ٹپ:

٭ تربوز آپ کے بلڈپریشر کو بآسانی کنٹرول کر سکتا ہے اس لئے روزانہ گرمی کے موسم میں تو اس کو ہر روز ہی استعمال کریں۔
٭ تربوز کو کاٹ کر کھائیں یا شربت بنا کر پیئیں، اس سے آپ کے دل کی دھڑکن بھی نارمل ہوتی ہے اور بڑھتا ہوا بلڈپریشر بھی معتدل ہو جاتا ہے۔
٭ تربوز کو چٹنی میں بھی استعمال کریں، اس سے معدے کی جلن کے مسائل بھی نہیں ہوں گے،ساتھ ہی شوگر کی وجہ سے پیشاب میں ہونے والی جلن بھی دور ہو جائے گی۔

تربوز فائدے مند کیوں ہے؟

تربوز میں لیکٹک فارایکسنھس اور فابئرز سمیت معدنیاتی خصوصیات پائی جاتی ہیں جس کی وجہ سے یہ بلڈ پریشر کی رنفات کو نارمل رکھنے اور خون کے بہاؤ کو بھی بہتر رکھنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔

Check Also

پریشان مت ہوں بند ناک کھولنے کاسب سے آسان اور تیز ترین طریقہ،مزیدجانیں

 اگر ناک بند ہوجائے یا بہت زیادہ بہنے لگے تو سانس لینا بھی دشوار ہوجاتا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *