کیا آپ کے بھی بال بے تحاشا گر رہے ہیں ؟ دودھ پلانے کے دوران بالوں کے گرنے کی وجوہات اورعلاج

زچگی کے بعد ماں کے بالوں کا گرنا معمول کی بات ہے اور زیادہ ترمائیں اس کا شکار ہو سکتی ہیں، خاص طور پر بچے کی پیدائش کے پہلے تین ماہ کے دوران، لیکن اس بات کا کوئی سائنسی ثبوت نہیں ہے کہ دودھ پلانے سے بالوں کا گرنا بڑھتا ہے۔ ایک خیال ہے کہ جسم میں غذائیت کی کمی اور کمزوری کی وجہ سے ایسا ہو سکتا ہے۔

دودھ پلانے کے دوران بالوں کے گرنے کی وجوہات

حمل کے دوران استعمال کیے گئے وٹامنز کا استعمال اگرروک دیا ہوتو ایسا ہو سکتا ہے، آپ اس چیز کا مشاہدہ کریں کہ جب آپ نے وٹامنز لیے تھے تو حمل کے دوران آپ کے بال کیا خوبصورت نظر آتے تھے۔
حمل کے دوران، آپ کے بال اچھی غذا کی وجہ سے خوبصورت لگتے ہیں اوراس سے بالوں کا گرنا کم ہوتا ہے، لیکن پیدائش کے بعد،اگلا مرحلہ یہ ہوتا ہے جسے ٹیلوجن ایفلوویئم کہا جاتا ہے
اگرچہ دودھ پلانے کے دوران بالوں کے جھڑنے کا کوئی معجزاتی علاج نہیں ہے، لیکن بالوں کی مضبوطی کو بڑھانے اور بالوں کے جھڑنے کو کم کرنے کے طریقے موجود ہیں۔

دودھ پلانے کے دوران بالوں کے گرنے کےعلاج کے طریقے

1. غذائی اجزاء کی مقدار میں اضافہ کریں۔ اگر آپ دودھ پلا رہے ہیں، تو آپ کو دودھ پیدا کرنے اور صحت مند رہنے کے لیے کافی غذائیت حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔
2۔ آپ کے غذائی اجزاء کی مقدار میں اضافہ آپ کے بالوں کو مضبوط بنا سکتا ہے، جس سے بالوں کا گرنا کم کیا جاسکتا ہے، جبکہ اس کو نظرانداز کرنے سے غذائیت کی کمی بالوں کے مسئلے کو مزید خراب کر سکتی ہے۔ جو کہ بالوں کے بنیادی عناصر میں سے ایک ہے، اسے گوشت، دودھ کی مصنوعات، مچھلی، انڈے اور گری دارمیوے سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

آئرن:

آئرن بالوں کو گرنے سے روکنے میں مدد کرتا ہے اور اسے سرخ گوشت، مچھلی، چکن، دال،اور بروکولی وغیرہ سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

وٹامن سی:

یہ آئرن کو جذب کرنے میں مدد کرتا ہے اور کولیجن پیدا کرتا ہے جو آپ کے بالوں کی جڑوں کو مضبوط کرتا ہے، اسے بیر، بروکولی، نارنجی اوراسٹرابیری سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

اومیگا 3 فیٹی ایسڈ:

جو چیز آپ کی سر اور کھوپڑی میں چکنائی برقرار رکھتا ہے اور اس طرح آپ کے بالوں کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے، اسے مچھلی، ایوکاڈو اور کدو سے حاصل کیا جاسکتا ہے۔

زنک :

جو بالوں کے جھڑنے میں ان کی کمی کا باعث بنتے ہیں، یہ سیپ، گائے کے گوشت اور انڈوں سے حاصل کیے جا سکتے ہیں۔

گھریلو علاج

بہت سے قدرتی مرکبات ہیں جو دودھ پلانے کے دوران بالوں کے جھڑنے کی رفتارکم کر سکتے ہیں، اور وہ استعمال میں محفوظ ہیں۔
انڈے کی سفیدی اور زیتون کے تیل کا مرکب، جو براہ راست سر پر لگایا جاسکتا ہے۔
بھگوئے ہوئے میتھی کے پسے ہوئے دانے، جو ایک یا دو گھنٹے کے لیے براہ راست سر پر لگائے جاتے ہیں۔
دہی اور ناریل کے تیل کا مرکب، جو بالوں پر لگایا جاتا ہے۔
ناریل کے دودھ کا نسخہ، جسے سر پر لگایا جاتا ہے۔

ڈاکٹر سے مشورہ کب کریں؟

بہت سی نئی ماؤں کو پیدائش کے بعد ضرورت سے زیادہ بالوں کے جھڑنے کا سامنا کرنا پڑتا ہے، جوعام طور پر پیدائش کے چار ماہ بعد تک پہنچ جاتا ہے، لیکن جب بچے کی پہلی سالگرہ ہوتی ہے، زیادہ ترخواتین کو بالوں کی نشوونما معمول پر آجاتی ہے۔
اگر آپ کے بال ایک سال کے بعد معمول پر نہیں آتے ہیں تو آپ کو ڈاکٹر سے ملنا چاہئے۔ ایک اور طبی حالت آپ کے بالوں کے گرنے کا سبب بن سکتی ہے، جیسے کہ تھائیرائیڈ کی بیماری یا خون کی کمی۔

Check Also

پریشان مت ہوں بند ناک کھولنے کاسب سے آسان اور تیز ترین طریقہ،مزیدجانیں

 اگر ناک بند ہوجائے یا بہت زیادہ بہنے لگے تو سانس لینا بھی دشوار ہوجاتا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *